Už se vám někdy stalo, že jste měli tak málo klientů, že jste řešili existenční problémy? Mnoho podnikatelů i firem se s tím potýká. Když je klientů dostatek, tak situaci neřeší, ale jakmile je klientů kriticky málo, jsou v úzkých, bez ohledu na množství zákazníků byste se měli aktivně věnovat propagaci. Jde o alfu a omegu každého byznysu. Propagace určuje, jestli budete růst nebo upadat. Velké společnosti to vědí a investují do propagace mnoho peněz. Měli byste také kvalitně propagovat svůj web a nejlepší možnosti představuje seo – online a PPC reklama.
SEO
Optimalizace pro vyhledávač je důležitá a vyplatí se jí dlouhodobě věnovat. Používá se k tomu, aby bylo možné váš web dohledat ve vyhledávání na důležitá klíčová slova. Měli byste být k nalezení například pod službami nebo produkty, které prodáváte. Nejprve se provede analýza klíčových slov, aby se zjistilo, jaká klíčová slova lidé do vyhledávání nejčastěji zadávají. Následně se bude na tato slova váš web optimalizovat. SEO se dělí na obsahovou část (ON page) a popularitu (OFF page). U ON page je třeba obsah webu přizpůsobit tak, aby byl pro vyhledávače plně validní. U OFF page je třeba pravidelně budovat zpětné odkazy na jiných webech přes důležitá klíčová slova. Při správném postupu se postupně dostanete na pozice, odkud vás lidé uvidí a získáte organickou návštěvnost.
PPC
Co je ppc kampaň? Jde o cílenou reklamu, která funguje velmi rychle a platíte u ní jen za prokliky. Má mnoho podob. Zobrazuje se ve vyhledávání a v obsahu webů, může vypadat jako textová reklama, obrazová reklama, animace nebo třeba video. Snadno se zde reguluje rozpočet a dobře se pozorují výsledky. Nemusíte si vybírat mezi PPC a SEO, nejlepší možností je věnovat se oběma druhům propagace a vybrat jako poskytovatele zkušenou marketingovou agenturu na ppcprofits.cz. Agentura vám zajistí propagaci a vy se mezitím můžete naplno věnovat svému byznysu.