Existuje mnoho cest, jak propagovat svůj byznys. Chcete využít internet k tomu, aby se o vás a vašem podnikání dozvědělo více lidí? Pak využijte na plno PPC kampaní, díky kterým o vás bude vědět každý a nový zákazníci se k vám jen pohrnou.
Co byste měli o PPC vědět?
Velkou výhodou PPC je rychlý efekt, takže se tato propagace skvěle hodí i pro začínající projekty. Termín PPC (pay per click) je jeden z principů affiliate reklamního marketingu, který pracuje na principu kliknutí na reklamu, za které inzerent platí. V praxi to tedy znamená, že platíte za umístění reklamy až v momentě, kdy na ní některý z oslovených zájemců klikne, nikoliv za její zobrazení.
Mezi vůbec nejznámější nástroje pro PPC reklamu je systém AdWords od Googlu, Sklik od Seznamu, Facebookové kampaně a Bing Ads. U všech ze zmíněných si můžete své kampaně řídit sami, ale je dobré znát veškeré detaily a informace o nich, aby byla správa ppc kampaní co nejefektivnější a měla co největší dosah a tím oslovila co možná největší počet potenciálních zákazníků, kteří vaše služby či produkty budou chtít vyhledat a zakoupit. Získat potřebnou praxi a znaosti v oblasti PPC reklam je během na dlouhou trať.
Lepší je obrátit se na odborníka
I proto je lepší vyhledat služby skutečného odborníka, který se v PPC pohybuje jak ryba ve vodě. Tím je i PPC specialista Marek Pech, který se tvorbě PPC kampaní věnuje již 4 roky a má bohaté zkušenosti s tvorbou kampaní v Google Ads (Adwords), Skliku Facebooku. Pro svou práci využívá celou řadu automatizací pro co nejefektivnější správu, zlepšení výsledků a úsporu času klientů. Těm poskytuje také pravidelný reporting výsledků kampaní.
Proč Marek?
Se správnou správou má PPC reklama pro klienta mnohem lepší výsledky s využitím menšího kapitálu. Specialista vám zkontroluje veškeré doposud vytvořené kampaně, najde způsoby, jak je vylepšit a vytvoří kampaně nové. Navíc nabízí i dlouhodobou správu kampaní, abyste se nemuseli již o nic starat. Pro lepší přehled o cenové nabídce se podívejte na správa ppc ceník.